Hírek
2017. December 06. 10:36, szerda |
Belföld
Forrás: mti
A csaló webáruházak gyanúsan olcsón kínálják a termékeket
A csaló webáruházak alapvetően abban különböznek a szabályosan működőktől, hogy feltűnően olcsón kínálják a termékeiket, továbbá nagyon egyszerű az oldaluk kinézete
- mondta a Quadron Kibervédelmi Kft. szakértője az M1 aktuális csatorna szerdai műsorában. Solymos Ákos közölte: a megtévesztő felületek jellemzője az is, hogy utánvéttel nem lehet fizetni, csak kártyával, mert így ellophatják a vásárlók adatait. Lélektani határt próbálnak megtalálni: akkora összeget kérnek el, amennyit a vevők még hajlandóak kifizetni, kockáztatva, hogy az ajánlat nem valós.
Ha valakit megkárosítanak, annak ezt egyrészt a rendőrségnek, másrészt a banknak kell jeleznie. Utóbbi azért fontos, mert ha bebizonyosodik a csalás, előfordulhat, hogy visszaadják a pénzt.
Solymos Ákos arról is beszélt, hogy az okoseszközök megfigyelhetik a környezetüket, és a rögzített képekkel vagy hangokkal vissza lehet élni.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink