Városlista

Hírek

2015. Június 30. 15:00, kedd | Bulvár
Forrás: proaktivdirekt.hu

Amit a nyaralás után jobban értékelsz otthon

Van, amikor elvágyódunk otthonról, mert túl sok a munka, gyorsan forog az a mókuskerék, unalmasak az állandósul arcok és a viccesnek szánt beszólásaik is. Jó kimozdulni a megszokottból. Aztán eltelik az az egy hét, és azt vesszük észre, hogy milyen jó újra otthon lenni. Mert annak is megvannak a maga szépségei.

Az otthon apró örömei

Az ágyam, az én kis puha, kényelmes ágyam

Bármilyen jó is az a szállodai szoba, az otthoni ágynemű illatát és a saját ágyunk kényelmét egészen biztos, hogy nem kapjuk meg tőle. Ha kevésbé puccos kiadó házban nyaralunk, akkor pedig 100%, hogy minden este elrebegünk egy imát a saját ágyunkért. Ezt annál jobban értékeljük, minél idősebbek vagyunk.

A toalett

A saját WC, amit nem kell minden használat előtt leteregetni, egyértelmű, hogy a lista elején kell, hogy legyen. Nem bízunk az idegen takarítónőkben..., és nem szeretjük, ha sokan vagyunk egy WC-re...

A kávé

Reggel az első dolgod, hogy tejes kávét készíts magadnak és azt szépen, komótosan elfogyaszd, miközben a reggeli híreket olvasod? Természetesen az a legfinomabb kávé, ami otthon készül. Az apartmanban csak 3 az 1-ben van, a hotelben meg egészen az étkezőig el kell menni, aztán ha egy cigit is el akarsz hozzá nyugodtan szívni, akkor valahogy ki kell kommandózni a csészét. Vagy elfogyasztod az étteremben, de aztán rohanhatsz a wc-re a szobádba, vagy a közösbe a folyosón... Ó, az otthoni kávé, Ó az otthoni WC! Ó, be szép! Ó, be megszépíti a távolság!

A napirend

Bár lehet, hogy furcsának hangzik, igenis jót tesz az embernek, ha van egy bevált napirendje, amit követ. A nyaralás alatt erről inkább megfeledkezünk, elengedjük a dolgot. 10-kor kelünk, délben megyünk ki a strandra és a lehető legkésőbb fekszünk le. Sőt, lehet, hogy az éjszakai utazás miatt egy teljes napig nem is alszunk.

A végletekig kihasználjuk a szervezetünk tartalékait, és a határait feszegetjük. Ezért fordulhat elő, hogy a nyaralás után kvázi fáradtabbak vagyunk, mint amikor elindultunk. :) Sőt, akár meg is betegedhetünk, mivel az immunrendszerünknek ez a fárasztó rendszertelenség egyáltalán nem tesz jót. Aztán otthon minden helyrerázódik.

Az ételek (és az emésztésed)

A nyaralás alatt mindent megengedünk magunknak. Fagyit eszünk reggelire (kedvenc nyaralós bűnözésem :)), az összes helyi specialitást megkóstoljuk az édességektől az alkoholig, hiszen mindenhol van valamilyen nevezetes sör vagy bor vagy pályinka. A pont pedig este kerül fel az i-re, amikor 9-10 körül ejtjük meg a vacsorát. De ez sem lehet akármi, és inni is kell hozzá, és a nap lezárásaként jöhet az a fincsi süti, amit tegnap kinéztünk. Nyam. Másnap pedig: jaj. :) Az emésztésünk tutira felmondja a szolgálatot a nyaralás végére.

Tipp: mindennap egyél zöldséget is, ja, és ne menj All-inclusive nyaralásra, bármilyen jól hangzik... (Kérlek-kérlek!)
Végül: nincs más dolgod, mint élvezni az otthon töltött időt

Otthon aztán a nyugodt éjszakai alvás (saját ágyban), a reggeli kávézás (fincsi kávéval) és a szabad toalett-használat (tiszta WC-n), valamint a fix (igaz, néha túlzsúfolt) napirend és a gyomornak ismerős (bár kissé unalmas) ételek végül elhozzák azt a földöntúli nyugalom érzését, amiért a nyaralás előtt sóvárogtunk, így a „holiday” végül is beteljesíti a sorsát, és beváltja a hozzáfűzött reményeket. :)

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 30. 13:40, kedd | Bulvár

Több millió forintos arany ékszerekre is lehet licitálni a NAV oldalán

Több millió forintos arany ékszerekre is lehet licitálni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) oldalán.

2024. Április 25. 06:00, csütörtök | Bulvár

Elszabadult katonalovak okoztak sérüléseket és károkat Londonban

Elszabadult katonalovak okoztak személyi sérüléseket és jelentős anyagi károkat szerdán London belvárosában. Három sérült katonát és egy civilt kórházba kellett szállítani.

2024. Április 23. 06:43, kedd | Bulvár

A szicíliai maffiavezér álnéven udvarolt nőknek a közösségi oldalakon

Agglegény orvosként regisztrálta magát, és nőkkel keresett kapcsolatot a legnagyobb közösségi oldalakon Mattia Messina Denaro, a Cosa Nostra szicíliai maffiaszervezet volt vezetője - hozták nyilvánosságra a hatóságok hétfőn.

2024. Április 21. 11:26, vasárnap | Bulvár

Médiakutató: korszakalkotó a Delta mesterséges intelligenciával alkotott műsorvezetőjének megjelenése

Korszakalkotónak nevezte a köztelevízió Delta című műsora mesterséges intelligenciával alkotott szereplőjének felbukkanását Szűts Zoltán médiakutató az M1 aktuális csatorna Ma reggel című műsorában vasárnap.