Hírek
2015. Május 07. 07:12, csütörtök |
Életmód
Forrás: MTI
Felmérés: az ízek után a tisztaság a legfontosabb az éttermekben

Tízből kilenc étteremlátogató szerint egy étterem megítélésekor az ételek íze után a tisztaság a legfontosabb egy nemzetközi felmérés alapján.
A Tork higiéniai termékgyártó megbízásából készült, több mint 3000 éttermi vendég megkérdezésével elvégzett kutatás szerint a vendégek 67 százalékának az is kiemelten fontos, hogy módja legyen megítélni az éttermi konyha tisztaságát. A válaszadók 61 százaléka szerint fontos, hogy láthassa, hogyan készítik elő az ételt a nyitott konyhában.
Tíz válaszadóból 6-nak nagy, illetve nagyon nagy elvárásai voltak a belsőépítészeti kialakítást és a terítéket illetően, és 10-ből 8-an úgy vélik, az éttermeknek jobban oda kellene figyelniük a teríték minőségére.
A személyzetnél a legfontosabb elvárás, hogy a pincér legyen figyelmes, a vendégek 73 százaléka szerint. A válaszadók 45 százaléka több borravalót adna, ha azt látná, hogy a személyzet jókedvű.
A kutatást a Tork megbízásából 2015 márciusában 3087 résztvevő bevonásával a United Minds végezte. A válaszadók a kutatást megelőző hónapban legalább egyszer vacsoráztak étteremben.
A Tork az SCA globális márkája. Az SCA a világ egyik vezető higiéniai és papírgyártó vállalata, termékeit 100 országban forgalmazza. A közel 44 ezer embert foglalkoztató SCA csoport forgalma 2014-ben elérte a 104 milliárd koronát (11,4 milliárd euró). Az 1929-ben alapított cég központja Svédország fővárosában, Stockholmban található, részvényeit a NASDAQ OMX Stockholm tőzsdén jegyzik.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 19. 07:13, csütörtök | Életmód
A túl kevés vagy a túl sok alvás is növeli a halálozás és a stroke kockázatát
2025. Június 19. 07:08, csütörtök | Életmód
Makk Károly és Darvas Iván életműve előtt tiszteleg az 5. Magyar Mozgókép Fesztivál
2025. Június 18. 07:12, szerda | Életmód
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra a Groupama Biztosító és az OTP Bank megbízásából ezer fő megkérdezésével készült országos reprezentatív kutatás szerint.