Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek
Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 11. 07:00, szerda | Belföld
Az Insura.hu: a külföldi nyaralást tervezők a tavalyinál 5-6 százalékkal magasabb utasbiztosítási díjakkal számolhatnak
2025. Június 10. 07:14, kedd | Belföld
Feloldották a száj- és körömfájásra fogékony állatok Magyarországról Szlovákiába szállításának tilalmát
2025. Június 10. 07:12, kedd | Belföld
Orbán Viktor: a Patrióták egy-két éven belül átalakítják az Európai Uniót
2025. Június 09. 08:11, hétfő | Belföld
Orbán Viktor: én egy utcai szabadságharcos voltam és vagyok
- jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök a francia LCI tévécsatorna vasárnapi műsorának adott interjúban. Hozzátette, hogy \"a szabadságot ma Brüsszelből fenyegeti veszély, ez ellen kell harcolnunk\".