Hírek
2012. Május 15. 07:11, kedd |
Belföld
Forrás: OrientPress
Természetes és mesterséges édesítők - amit tudni érdemes róluk
Nem egy egyszerű feladat kiválasztani és megtalálni a megfelelő édesítőszert. A következő összeállításban néhányat felsoroltunk. Kiderül, melyiket milyen ételben találjuk meg, és hogyan állítják elő azokat.
Az agave lé az agave nevű lédús növényből származó édes kivonat. Ebből készítik többek között a tequilát is. Szirup és nektár formájában is elérhető, és bármely egészséges élelmiszereket árusító üzletben, üveg formájában megvásárolható.
A stevia egy természetes, kalóriamentes édesítőszer, melyet a stevia nevű növény leveléből nyernek. Protein shake-ekben és üdítőitalokban találkozhatunk vele a leggyakrabban, de önállóan is kapható édesítőszerként.
A magas fruktóz tartalmú kukoricaszirup egy extra-édes folyadék, mely a kukoricakeményítőből származik. Legfőképp a készételekben, a süteményekben és a fűszerekben találkozhatunk az összetevővel - tájékoztat a Fox News.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink